Omgjord Tag!

Jag ska göra om "Om mig tagen" haha den andra blev lite failad!
1) Har du ett smeknamn? Michie
2)Vilket ämne var din favorit i skolan? Hemkunskap
3)Favorit dricka? CoCo Vita eller Aloe vera drycken
4)Favoritlåt just nu? Hahaha jag har ingen men den låt jag lyssnar mest på just nu är " The A-Team" av Ed Sheeran
5)Vilka namn skulle du namnge dina barn? Typ nåt tråkigt som typ Bo-Göran och Sir Loxley haha
6)Tränar/ sportar du? Jag dansar Zumba, Mordern Balett och Popping
7)Favoritbok? Ingen
8)Favoritfärg? Rosa
9)Favoritdjur? Ödlor
10)Favoritparfym?  Victoria´s secret Pure seduction
11)Favoritårstid? Sommar
12)Vilket program läste du under gymnasiet? Hudvård och skönhet
13)Har du varit utomlands?Vart har du varit? Jag har varit på många ställen
14)Hur många språk talar du? Svenska, Thai, Fillipin och lite Japanska
15)Hur många syskon har du? Inga.. Fast nästan Licci
16)Favoritaffär? Vet ej kanske Hollister
17)Favoritresturang? ????
18)Tycker du om skolan? Nej bara Gymnasiet
19)Favorit kanaler på youtube? Andreas choise, macbarbie01 typ
20)Favorit serie? Glee och PLL
21)Favorit film? Glee 3D concert movie
22)PC eller MAC? Mac
23)Vilken telefon använder du? IPHONE 5 WOOP WOOP
24)Hur lång är du? 1.75 TYP??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0